Att sitta ensam på skolan och vänta på att göra ett NK A prov

Att sitta ensam på skolan och vänta på att göra ett NK A prov kanske inte är det allra roligaste man kan tänka sig. Men ärligt talat så gör det mig inte så mycket, inte något alls egentligen.
Det har varit så bra, allt ! De senaste dagarna och de kommande.

Lördag var det alla Hjärtans dag och den blev bättre än jag trodde.
Söndag fick jag träffa Hanna och Olof på Nydala och göra ett försök till att grilla korv samt promenera i det väldigt härliga vädret!
Idag (Måndag) Fick jag ge en liten sak till Jennie, Sandra och Hanna G, (Hanna H fick sin igår), det var roligt, de blev glada. Var inte ledsna mina kurdiska strippor turen kommer till er en annan gång.
Imorgon (Tisdag) Ska jag vara med Hanna H, jag ska tvinga henne att följa till stan och välja ut snygga kläder till på fredag. Sedan ska jag få följa med henne till Vindeln! Det blir coolt.
Onsdag är det iofs inte ngt speciellt, men det blir projekt och det är alltid trevligt.
Torsdag ska jag jobba. Inte särskilt kul men det blir några kronor i fickan.
Fredag ska jag vara med flickorna hos Jennie och hon ska bjuda på middag (och kanske god kaka) sedan ska vi fara ut! Första gången i hela mitt liv som jag kommer sätta min fot på ett "uteställe!" Vi får se var det blir och HUR det blir, :D
Lördag får jag förhoppningsvis vara med Björn.
Söndag Blir det jobb och sedan Bugg för hela slanten.

Jag har ett liv!
Och det är roligt!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du har mycket att se framemot ser jag! Fortsätt se framåt :)

2009-02-17 @ 10:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0