Strålande jul

Nu kan julen gott och väl få knacka på dörren.
Idag har jag storstädat hela hemmet. Från topp till tå. Det luktar citronsåpa och... knäck!
Jag har nämligen bakat knäck också. Allt för att få julstämningen att skjuta i höjden.
Det luktar gran, rent och knäckigt här inne. Underbara dofter som sprider sig genom kroppen och ger en sådan där måbra känsla.

Jag har till och med tvättat idag! Har lyckats fylla min dag med saker att göra, även om jag klättar på väggarna på grund av kommunens seghet. orivilligt abrtslös. Men just nu vill jag inte tänka på det jag försöker se det som ett långt jullov och  tänker att min tur kommer. Våren 2010 ska bli min. sådet så!

Wish you a merry christmas and a happy new year.
/Jenny

Kommentarer
Postat av: jennie

ååh, knäck!! JUUUL, nu behövs bara lite snö så är allt perfekt!

2009-12-10 @ 15:20:07
Postat av: Hanna

Det låter som rätta inställningen det där! Och knäck!! Och julgran!! JUL :D

2009-12-10 @ 18:06:27
Postat av: jennie

nejdu Jenny, en till uppdatering tack! :)

2009-12-21 @ 17:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0