Vi pratar om timmar

14/8 Dans
15/8 Middag
16/8 Jobb

17/8 packplaner
18/8 Stan
19/8 Avfärd

Inte ens 24 timmar kvar. Herregud. Alla gråter. Eller inte alla. Men de som inte gör det nu kommer göra det imorgon. Jag vet att jag behöver det här. Det är vad jag vill. Det kommer bli underbart. Men jag ser inte fram emot tiden på flygplatsen imorgon. Det värker i bröstet när jag tänker på det. Och paniken kommer krypande. Men jag vet aå andra sidan att allt kommer stillna och kännas bra, imorgon klockan 22.30, på en flygplats ngnannanstans. Och äventyret har börjat.

Tack mina änglar för eftermiddagen, det var jättehärligt at få träffa er alla. Jag kommer sakna er enormt mycket. Lägg till kontakten jennylehtinen på skype, så ses vi i cybervärlden, knappt några knapptryck bort.

Jag är aldrig längre än ett telefonsamtal ifrån er, glöm inte det.

Kramar till er alla.

/JEnny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0