Tisdag den 25, kung för en dag.

Löning idag, för Magnus Uggla och somlga andra, men själv får man vänta ytterligare 3 dagar.

Var otroligt flitig igår och hann med massor av saker. Idag har jag tagit det lite lugnare. Tog sovmorgon till 10. Har sökt ett jobb via platsbanken och ett på servicehuset i närheten. Resten av dagen kommer spenderas i böckernas tecken eftersom jag lånat ett antal på det mysiga biblioteket. För tillfället roar jag mig med att laga mat, min indiska kycklinggryta. Det ska bli mumsigt.

Jag återkommer när jag har något mer intressant att dela med mig av.

Kramar
/Jenny

Kommentarer
Postat av: jennie

åh, jag vill se bilder! Och jag vill också äta din kycklinggryta. Hoppas jag får det om inte alltför länge! hihi.

2009-08-26 @ 21:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0