Sockerupdate och planering

6 dagar sockerfri! Satt och såg på när alla runt mig åt mitt favoritfika, fyllda munkar på jobbet. Det sved kan jag säga. Åt däremot lite popcorn och några chips senare ikväll. Inte nyttigt, men iaf inte sött. Jag får inte vara för hård mot mig själv, jag tycker jag är duktig ändå. Imorgon ska jag få äta massor av popcorn det har jag lovat mig själv! Kanske blir det även ngn nyttig efterrrätt men sedan är det stop. Funderade på mat, har ett fint recept på en enkel Indisk kycklinggryta, tror det skulle kunna vara något kanske. Annars får vi hitta på något annat. Har lite mer klarhet inför imorgon nu verkar det som.

Plan:

Ikväll 14/8- sista danstillfället, Gräsmyr, Nova
Imorgon 15/8- Avskedsmiddag hos Jennie
Söndag 16/8 - sista jobbtillfället 13.30 - 21
Måndag 17/8- Hemma, packa
Tisdag 18/8- Hemma, förbereda, packa
Onsdag 19/8- Sista tillfället för allt, allt ska vara packat,
god middag med familjen och jag ska prova ett recept på ananaspaj, en lagom onyttig efterrätt som jag tydligen tycker mig förtjäna och ska avnjuta utan dåligt samvete tillsammans med de människor som jag bott tillsammans med i 18,5 år nu. De förtjänar så mycket mer positivitet än jag gett de. Man glömmer för fta att man älskar familjen.
Vinkas av på flygplatsen av familj och eventuellt ett par till. Planet går 18.40
Och vad som händer sedan, när jag kommer fram 22.30, det kan jag än så länge bara drömma om.

Kärlek till världen.
/JEnny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0