Duktig

Jag föröker bryta mitt tragiska sockerberoende. Det är andra dagen idag och hittills har det faktiskt gått bra!
Jag har inte ätit något som kan klassas som onyttigt. Vilket inte hänt på, jag vet inte hur många månader! Och det är ingen lögn. Har insett att de 2 mest effektiva sätten för att inte äta sådant när man är hemma är att promenera eller dricka vatten. så nu för tiden dricker jag mycket vatten och är ute och går mycket. Vilket har varit underbart dessa dagar med fantastiskt väder. Jag hoppas verkligen att det håller i sig. Det ska ta ca 2 veckor att helt bli kvitt ett sockerberoende, och jag satsar på att göra mig av med det och ha nya fräscha vanor att etablera i Blekinge.
Jag tycker jag är duktig.
Viller bara säga det :P

Kram
/JEnny

Kommentarer
Postat av: jennie

Så himla duktigt! Jag är SÅ inte så duktig. Tryckte i mig två chokladkakor idag. Hehe, men det är då man känner att man ´lever!



Ibland i alla fall

2009-08-10 @ 19:45:36
Postat av: hannapanna

Du kanske är duktig men jag sitter här och äter chokladkaka och vaniljglass! :D

2009-08-11 @ 21:37:21
Postat av: hannapanna

Du kanske är duktig men jag sitter här och äter chokladkaka och vaniljglass! :D

2009-08-11 @ 21:37:22
Postat av: Anonym

EEH, länge leve socker och dess beroendeframkallning! köpte en godispåse ikväll, sitter och njuttar av den nu. det är GÖTT jenny, det ska du veta. GÖTT GÖTT GÖTT! MMMM GOODIS, MMMM MARABOU, MMMM KRISPIGA LANTCHIPS, MMMM SÅ GOTT OCH MMMM SÅ ONYTTIGT.



LÄÄÄNGE LEVE FETT OCH SOCKER

2009-08-11 @ 23:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0