8 dagar

Ja, herre gud, 8 dagar.

Var på stan idag med mamma. Sista trippen, mor och dotter innan avfärd. Köpte en del bra-att-ha saker, bl.a snoddar, spännen, hudkräm, leggins. Köpte även ett par riktigt reade byxor som var mycket najs och kostade 50 kr. Och idag fick jag för ovanlighetens skull "mamma betalar". För är man fattig så är man, så enkelt är det.

Men fattig är jag inte när månaden är slut, då får jag en riktig lön! Min första riktiga, och kanske sista på ett tag, hehe. Näst sista. Fick också lite mer jobb, både fredag och söndag vilket kommer klirra fint i kassan. Det blir mer än 1000 kr extra! Hipp hurra!

Höll på att åka dit på sockerberoendet igår kväll, men lyckades avstyra det i sista sekunden, dock slank det in lite russin innan tandborstning. Tredje dagen är av egen erfarenhet den jobbigaste så idag blir det till att försöka hålla motivationen uppe. Hittills har det gått. Ska ta mig  ut en sväng och gå nu så får man lite annat att göra. Det är faktiskt sol, trots att väderrapporten sa att det skulle regna.

Ta hand om er. Vi ses, förhoppningsvis på lördag.
Kram
/JEnny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0