4 dagar

Tro det eller ej.

Bara 4 ynka dagar kvar. Och inte nog med att jag räknar dagarna, nu för tiden ska jag ge er planeringen att stryka dagar i så det blir riktigt smärtsamt och brutalt för er. (fast egentligen är det inte för att vara elak utan mer för att förbereda er för vad som komma skall, och kanske förbereda mig själv)

14/8 Dans
15/8 Middag
16/8 Jobb
17/8 packplaner
18/8 packplaner
19/8 Avfärd

Minst sagt spännande. Men det ryms så otroligt många känslor i det här att jag inte kan ge en helhetsbild av det Men för att summera, och använda min positivitet, så är det grymt spännande. 

Ser så mycket fram emot långhelgen med min älskling! Det kommer bli helt underbart. En månad utan dig har känts huuur lång som helst, precis som vi förutspådde att den skule göra ;) <3

Jag är en liten fjant, jag vet.

/JEnny

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men en väldigt söt liten fjant :P

2009-08-15 @ 21:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0