3 dagar

Har inte hunnit uppdatera idag men här kommer konstaterandet. Det är nu 3 dagar kvar.

14/8 Dans
15/8 Middag
16/8 Jobb

17/8 packplaner
18/8 Stan?
19/8 Avfärd

Ja, som ni ser så finns det viss förändring i planeringen. Karin och Madeleine, ni kan väl höra av er om ni ville träffas på tisdag? För då måste jag ha det i min planering så jag vet att jag tar mig in till stan och så.

Middagen igår var för övrigt jättemysig. Sentimental, men mysig. Jag uppskattar er så mycket mina fina flickor. Det hoppas jag ni vet. <3

Jag tänker inte vara djup och skriva ett analytiskt inlägg nu heller. Även om det börjar bli dags för det. Det kommer att komma tids nog, men än så länge försöker jag förtränga faktum. Så då blir det lite tråkig uppdatering.

Simma lugnt.
/JEnny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0