11 dagar

Om det inte hade varit för nedräkningen så hade rubriken varit; Fri och arbetslös själ.

Har jobbat min sista dag nu. Blandade känslor. Sentimental är jag över att lämna alla. Men samtidigt är det skönt att nu få möjlighet att fokusera på annat. Annat, känslomässigt som egentligen vill bli undanskjutet.

Den bistra och magpirrande sanningen är att jag packat ner några saker i en stor väska. Saker som jag inte kommer behöva innan jag far, men som jag kommer att behöva när jag kommer dit. Det står en stor väska i mitt rum, nej, det står två stora väskor i mitt rum. Och den ena är inte tom.

Föresten vill jag säga; hör av er! Ring, smsa, maila, updatera bloggar eller vafan som helst men hör av er för jag saknar er! Jag kommer höra av mig. Men jag vill veta att ni inte glömt mig. Om det nu inte är så at tdet är fallet.

Fick förslag om att middagen kanske kan hållas hos en viss fröken B.L. Jag skulle föredra Lördag framför fredag. Någon som nappar på det förslaget? I så fall är ni välkomna att höra av er.

Massor av kramar.
Från den fria, arbetslösa, lyckliga, nervösa
/JEnny

Kommentarer
Postat av: Fröken BL

När som helst för dig! lördag låter perfa!

2009-08-09 @ 00:28:00
Postat av: Hanna

Jag gillar inte den här definitiva nedräkningen. Men jag antar att vi måste börja finna oss i vad som händer mentalt också. Lördag går nog alldeles utmärkt för mig med :)

2009-08-09 @ 10:08:30
Postat av: MinkiWinki

borde med all sannolikhet gå ba fääänt för mig också!

2009-08-09 @ 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0