10 dagar

Idag är det den 9 Augusti. Om 10 dagar åker jag iväg. Idag känns det faktiskt toppen! Det går upp och ner det där och jag kan inte riktigt bestämma mig.

Jag tänkte annonsera för den så kallade avskedsmiddagen. På lördag den 15 Augusti hos fröken B.L. Även kallad kyckling. Så inbjudan ligger i luften, KRÄVER naturligtvis att Kyckling, min skyddsängel och mina tre manliga kurdiska strippor infinner sig den kvällen.

Jag återkommer senare idag om jag har något vettigt att tillägga.
Men just nu ska jag gå och göra något annat nyttigt, kanske börja fingra på ett personligt brev eller något annat vuxet.

Kramar
/JEnny

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det går upp och ned det där, det här. Ja alla måste kunna!! Men nu ska jag också gå och göra något annat. Kanske blir det en fisketur på älven:)

2009-08-09 @ 13:26:39
Postat av: Anonym

babylove, internet har varit nere.

och jag är ledsen över att behöva säga att

din ena kurdiska strippa inte kommer infinna sig hos jennie imorgon

jag är ledsen

kommer hem på söndag

tack för inbjudan och

break leg 'n fill heart in blekinge-

jag kommer att sakna dig

2009-08-15 @ 00:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0