Ursäkta, men det måste sägas!

Folks liv är sjukt intressanta! om då bara det faktum att man inte har en aning om avd dem gör.

Jennie kan åka slalom! :O

Hanna uppdaterar med solsken och jag kan känna hennes kreativa sida och livslust enda hit!

Madeleine uppdaterar INTE! Vilket får mig att undra vad som händer, och oavsett vad det är så är det intressant.

De nissar som inte har blogg skall inte nämnas.

Sandra är sneaky och smider onda planer i hemlighet tror jag, eller så har hon bara förstått tjusningen med att vara ickenåbar!

Hannapanna är i stockholm och upplever värmen i en mössa!

Jag säger bara det, det är intressant me dmänniskors liv!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: jennie

hahahahaha är det så intressant? Att jag åker slalom? Det trodde jag du visste :P Men jag behöver ju inte vara duktig för att jag kan åka, heheheh! 8)

2009-04-13 @ 18:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0