Torsdag

Vackert väder, precis som de andra dagarna jag varit här.
Jag promenerar till och från min praktikplats och det är lika härligt varje gång.

Det suger att det kruppar med projektarbetet.

Imorgon ska vi ha påskstationer med en massa pyssel, lekar och sagor. Det blir nog en mysig avslutning på veckan.

Ser även fram emot eftermiddagen och nygamla ansikten. ^^

Det var något jag hade tänkt skriva här men jag glömde bort det totalt.
Det känns som om det var därför jag skrev ett inlägg. Nu blev det ju ovärt och kommer sakna anledning.
Det sög ju.

Jag har läst ut min bok nu Hanna, den var mycket bra, läs den.
Men den var hemsk också.

Nu måste jag ta tag i mitt liv och sluta drömma och skidåkning på nätterna.

/Jenny

Just det! JAg ville att ni skulle bli avundsjuka på att jag fått 6 nya klädesplagg gratis. Min kusin hade kläder hon använt högst ett par gånger och inte ville ha, farmor tänkte ge de till en insamling om jag inte plockade på mig det jag ville ha. Så vad gör man inte! Jag offrade mig och får med mig 3 tjocktröjor/koftor, 2 tunikor och 1 kjol hem. Inte fy skam.
Glömde jag kanske nämna att jag köpte en tunika/klänning och ett par konstiga men coola byxor igår? Och ett linne, och strumpbyxor. Och jag fick föresten en liten väska av mormor, och en skarf. Har jag glömt ngt?
Denna vecka gick i klädernas tecken, och jag kommer ha en helt ny garderob! Men like, min plånbok dont like.

/Jenny igen!

Kommentarer
Postat av: jennie

åååh ja jag BLIR avundsjuk! Vill också ha massa nya kläder. Men jag är glad för din skull också, heeehe :P

2009-04-04 @ 16:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0