Tigger sällskap

Finns det någon som har så lite liv att den skulle ha tid att förgylla några timmar för mig i stan imorgon? Jag har nämligen inget att göra mellan elva och halv fem. Det kommer sluta med att jag får lov att sitta och plugga på biblioteket alone, i konw it, det brukar bli så.

Annars önskar jag er alla en fortsatt trevlig helg och vill passa på att tillägga att jag låg i kortärmat på en bänk i solskenet och 16 + grader, lyssnade på musik och njöt av våren. Vad gör ni?

Du dissar inte mig för då hemsöker jag dig. Det spelar ingen roll om du håller käften heller, för jag ser vad du tänker ändå.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: jennie

16+???? OH MAMA! Varför vill inte solen göra samma underverk här??



Och vem är denna hotelse riktad till?

2009-04-04 @ 16:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0