Jag uppdaterar på begäran, men då får jag väl passa på att skriva ngt fint

Ja, Jenny älskar Hanna,
Jenny älskar Jennie
Jenny älskar Hanna G
Jenny älskar Sandra
Jenny älskar Madeleine
Jenny älskar Karin
Jenny älskar Miranda
också! Glöm inte det.

Och det kan vara svårt att älska. Men jag bryr mig! Och det dödar mig när jag är anledningen till någons tårar.
Men jag bryr mig och jag vill att du förstår det. Jag önsakr at tdet inte hade blivit som det blev idag, men gjort är gjort och jag hoppas vi kan se framåt, ta varandras händer och njuta av en morgondag.

Och så några tack, ni tar åt er av det ni önskar:

Tack för allt tålamod.

Tack för alla jag-är-så-trött-att-jag-tror-jag-dör-och-kissar-på-mig-skratt.

Tack för att du undrar.

Tack för att du finns där.

Tack för att du bryr dig.

Och nästa gång jag skrver något på bloggen så blir det något annat.
För det blir väl alltid något annat än det man skrev förra gången.
Det vore ovärt att skriva samma sak två gånger. Och kanske kan det anses ovärt att sägas amma sak två gånger, men bara så ni vet, ibland måste saker och ting skrivas och sägas minst ett dussin gånger för att de ska gå in. Men tillslut gör de det och då var det värt allt.

Och ibland är man så jävla stor
och ibland så jävla liten.
att man glömt vart man egentligen bor.
och irrar på måfå i för stora skor.
Och när man trampar i cirklar och gråter som ett barn,
finns där någon som börjar nysta i ditt garn.
Som torkar tröstar och förstår,
som följer dig vart än du går.
och som inom dig modet åter kan så.

Som fyller ut din stora sko,
och visar dig famnen där du får bo.
Och alla dina sorger fastnar i halsen,
för att någon hade kärlek nog att bjuda up pdig i den valsen.


Rim har en tendens att bli oseriösa, men då kanske det blir lite lättsammare att läsa.
Om det nu anses vara ett djupt ämne.


Jenny älskar er alla.
/Jenny

Kommentarer
Postat av: jennie

och jennie älskar dig! Väldigt mycket.

2009-04-29 @ 22:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0