I min ensamhet

Jag vil bara börja med en liten parantes: (Åh herreGud vad har jag gjort?!)
Så nu var det avklarat.

Nu ska jag röja min hemlighet om va jag sysslat med sedan jag kom till Umeå. Biblioteket var inte öppet så jag satt på Mekka i en och en halv timme och åt morotskaka, fralla och varm choklad och medan jag gjorde det så skrev jag. Jag skrev om mig, om kaféet och om människor.
JAg började skriva en kort text om det nyförälskade paret som satt bredvid mig. När jag var klar gick jag helt enkelt fram till dem och sa vad jag gjort och frågade om de ville läsa. De blev glada, jag menar hur ofta är det en främling kommer fram och säger att den skrivit om en? Sedan satte jag mig i mvg gallerian och skrev om de två männen med rutiga tröjor som väntade på samma soffa som jag. Därefter fick en av de läsa och vi bytte några ord. Det är väldigt roligt. Att betrakta människor och sedan skriva några rader, speciellt om man kan ge de chansen att läsa det sedan. hehe, en helt ny gengre helt enkelt :P

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du kreativa människa, du slutar aldrig att förvåna mig. Du är cool :)

2009-04-05 @ 15:51:05
Postat av: jennie

Alltså du är så COOL! Jag fullkomligt ÄLSKAR dina påhitt! Det är sådana som du som gör en spännande och speciell huvudroll i filmer! Seriöst, SÅÅ bra!! Du gör sånt som andra önskar att dom vågade!

2009-04-05 @ 20:39:48
Postat av: maad

alltså seriöööst jenny! varför är inte fler som dig?

2009-04-06 @ 17:02:44
URL: http://dannelof.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan vad coolt!

2009-04-08 @ 12:34:39
URL: http://asvixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0