hotar med kärlek

Jennie frågade mig vem min hotelse var riktad mot, ni förstår gott folk jag hitar Hanna med kärlek, det är bara en väl gömd underton. <3

Jag tycker om att se humlor, fjärilar, nyckelpigor, tussilago och snödroppar. Och jag tycker om att vara ute med kortärmad tröja. Och jag älskar att det är varmt och skönt och att solen fortfarande lyser och slänger sol på backen klockan sju på kvällen, ja till och med halv åtta.

Till alla er som önskade mig en trevlig vistelse i Västerås kan jag bara säga: Det slog in! Och ingen är gladare än jag för det. Jag behövde det här. Vi får se hur det går tillbaka i snöiga Umeå bara... Imorgon kommer jag och stan är inte säker mer!

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0