Fredag, skrivet på lördag

Fredagen var väldigt väldigt bra. Här har det varit 15 grader och strålande solsken! Joodå, blir itne najs att återvända till snön. Avslutade praktikveckan med glass och maränger ute tillsammans med barnen som varit duktiga och städat fritids, för nu går de på påsklov! Jag önskar de alla ett riktigt härligt lov! Och vet ni vad, vi har fortfarande lovet framför oss! Trots att denna vecka nästan varit lite lovlik. Mycket, mycket härligt.

Efter praktikdagen gick jag till stan och träffade vänner jag inte sett på... ja alldeles för länge. Vi var nog alla en äldre kopia av vad vi kom ihåg- Mycket trevligt var det och jag hoppas verkligen vi fortsätter försöka hålla kontakten! Det är synd att glömma.

När jag kom hem skulle jag skriva loggbok, men fastnade visst i telefon i 2 timmar, fast det var tänkt 20 minuter. Så loggboken fick vänta, men slutfördes gjorde den tillslut, halv tio. Och sedan var det bums i säng!

Vaknade av solen klockan halv 8 i morse. Och kände mig riktigt utvilad! Denna vecka ar gjort underverk med mig. Satte på mig ett av mina mkt snygga klädesplagg som var alldeles alldeles nytt och gick ner och åt en riktigt stor och mkt god frukost! Jag är på mycket bra humör och har låtit solen vägleda mig denna vecka. Det känns skönt att jag tillslut bestämde mig för att åka ner hit och inte bangade i sista stund, trots att dagarna i Umeå innan avfärd inte var de roligaste. Men nu ska jag inte sitta här längre! Jag har solsken och människor som väntar på mig.

Många kramar!
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0