Det sög ju!

Där sket det sig. Kul dag imorgon. Jag förstod att det skulle bli såhär. För det är nämligen inte frivilligt längre. Jag sa ju att jag skulle stanna och vänta i stan för att kunna gå på buggen, men eftersom vår ena bil har pajat och pappa tar den andra till jobbet finns ingen som skulle kunnat hämta mig ändå i stan, även om jag velat. Och jag kan inte rå för att en av mina vänner är i stockholm, en annan i Italien, en tredje jobbar och en fjärde måste... ja har en massa måsten som jag inte förstår.

Kul avslutning på veckan. Och vänta, glömde jag säga att om inte mina två stora väskor går in i ett sånt där skåp på busstationen då är jag fetkörd för jag kan inte gå ngnstans med de på grund av hur otympliga dem är. Så då tänker jag sätta mig ngnstans i ett hörn i Umeå och bryta ihop.

Jag känner kärleken...

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Loke

http://www.free-lyrics.org/Loke/165463-Expojkv%C3%A4nnens-S%C3%A5ng.html.



Varsågod. Lyssna och njut. Nej, det är inte spam.



Tavlan bredvid min dator. Ditt kylskåp.

2009-04-04 @ 23:55:18
Postat av: Loke igen. Heh.

somjaghatar.pdf" rel="nofollow">http://www.lokeloke.se/sangerna/sangensomjaghatar.pdf



De här lyssnade jag mycket på. Tänkte som mest bara ... visa dig väldigt bra låtar!

2009-04-04 @ 23:58:21
Postat av: Loke

Den nedersta fungerar inte. Sök på låtnamnet på YouTube istället eller någonting.



Lycka till!

2009-04-05 @ 00:00:24
Postat av: jennie

Men jag tänkte på dig, från det smutsiga Costas jag befann mig i! Imorgon ska vi alla kramas så att alla bekymmer glöms bort! ALL you need is love - and you know it!

2009-04-05 @ 20:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0