Ännu en dag till samlingen

jaa, för alla oss som samlar på minnen och dagar så har det gått ännu en dag som vi kan lägga til lvår samling. Och den blir visst aldrig fullbordad. Tur är väl det.

Jag tror bestämt att jag fick ur mig lite för många ord för att någon skulle hänga med igår. Sedan igår morse ahr jag skrivit 8 inlägg tror jag som alla saknar kommentarer. Men jag antar att folk ahr bättre saker att göra än att läsa bloggar under påskhelgen. Stackars de som itne hunnit läsa och kommer tillbaka om ett par dagar. De kommer få tillbringa timmar på denna blogg för att hinna ikapp!

För er som hade tid att kika in en påskafton som denna så vill jag bara säga; Hej!
Hoppas ni har det bra allihopa. Säkert sprutar det godis ur öron, näsa, hals på er. Ni är som fullproppade godisvulkaner på gränsen till att sprängas!

Det skall erkännas att denna dag inte gått till att göra särskilt mycket nytta. Faktiskt har jag inte gjort särskilt mycket alls. Men det verkar inte hjälpa min uppstressade själ och mitt liggande skolarbete att komma sams. Snart måste jag börja medla mellan de för att det itne ska utbryta tredje världskriget här i skogen! Poff sa det och alla atombomber som jag gömt i skogen exploderar. Detta var helt random, helt onödigt.

Hur som helst. Jag tror jag ska ge mig för idag för här verkar jag inte göra någon nytta. Inte för att jag gör någon nytta utanför bloggen heller. Men då kan man säga att man inte suttit framför datorn HELA dagen, om någon undrar. Haen fortsatt bra påskafton!

Kramar
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0