Vad hände!

Nu jävlar får jag fan ta i med hårdhandskarna!
Vad fan är det för sätt att sitta och beklaga sig för omvärlden p ådet här sättet!
Jag läste ett par tidigare inlägg och hittade en av mina vänners kommentarer om att hon blir lite gladare, piggare och starkare av att kika på min blogg och mina funderingar och "tips". Hon ska INTE behöva sitta och undra vart den där motiverade och peppande tjejen tog världen.
NI kanske tror att ni känner mig!
Men vet ni vad?
Oavsett om jag skriver i den här bloggen och slutar nästa vecka eller om tjugo år spå kommer ni aldrig veta allt om mig. Det måhända att jag är lika lätt att läsa som en öppen bok, men då vill jag även passa på att säga att den bokjäveln är så tjock, att när du tagit dig igenom tre kapitel så kommer du ändå att ha glömt bort början. Så antingen börjar du om eller fortsätter och oavsett kommer delar av mig alltid vara dolda.
Oavsett vad någon säger så är det JAG och ingen annan som vet mest om mig själv. Hur mycket jag än krisar så kan ingen annan någonsin vara mer jag än jag. Ingen känner heller du på samma sätt som du och kanske är det tur. För visst skulle vi inte vilja att andra gick runt och hade samma uppfattning om oss som vi har om oss själva?

Visa mig jävlaranamma!

/Jenny 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0