Morgonen i en tanke

Igår kväll bestämde jag mig för att jag skulle vakna glad, pigg och positiv. Jag somnade och jag vaknade, glad, pigg och positiv! Jag tänkte; det här är en helt ny dag! Den här dagen har jag aldrig varit med om tidigare. Det är inte alls säkert att den här torsdagen kommer att se ut som alla andra torsdagar. För första gången på väldigt länge såg jag fram emot idag, trots att det bara var en torsdag. För vad spelar det för roll om det är tisdag, torsdag eller lördag? Alla dagar är lika långa och alla dagar har du chans att göra något speciellt.
Jag ska göra något speciellt idag! Jag återkommer med resultatet av min handling senare.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0